torsdag 30. september 2010

Kamerabevegelser!!

Her er noen bilder til så lenge jeg ble ferdig med oppgaven litt før. Jeg har brukt tiden på å lære litt mer og jeg har lekt meg litt med kamera. 

- ingen av bildene er redigert og alle har - 
ISO: 100
Tid: 1/13
Blender: 22, 18 og 22 (i rekke følgen nedover)

Skyve/dra:
Her synes jeg får en god fokus på tallet 22. det står ikke i det gyldne snitt, men jeg synes det er et godt bilde. For stenen og blomstene har en rund form, men post kassen er mer firkantet og bryter opp litt. Jeg synes det  passer ganske godt i midten av bildet for det blir litt mer helhet i bilde
Tilting:
Dette bilde brukte jeg metoden tilting, hvor jeg dro kamera fra toppen og ned også kom fargene bare frem av seg selv. men det er med på å skape liv i bildet og det blir litt mer spennende.

Skyve/dra:
Dette bilde ble jeg ganske fornøyd med for blomstene kom liksom i det gyldne snitt. og her får jeg god fokus midt i blomster klasen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar