torsdag 16. desember 2010

trykk bilder

Pløydmark:
Her er trykk platen min til pløyd mark. jeg ble ganske fornøyd med den plata men jeg mangler flere bilder meg farget bakgrunn og skulle ønske vi hadde mer tid før jul, men da får jeg prøve og trykke ett til etter jul hvis vi skal fortsette med trykking!
Her er mitt andre trykk med farge mitt første ble ikke vellykket, men jeg har tattvare på alt.

Nakne trær:

Her er trykkplaten min til nakne trær. jeg har valgt og bruke det samme treet bare at det ene er stående og det andre er liggende skrått. det for å skape en variasjon og en brytning i bildet. Jeg ble riktig fornøyd med trykket mitt!
Mitt første prøvetrykk! synes det var stilig men det er ikke slik jeg vill ha det.
Her er slik jeg vill ha det og jeg ble riktig fornøyd. jeg synes jeg fikk til de negative og positive flatene godt frem.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar